בניית אתרים

איך בונים אתר מכירות

ניתן לבנות אתר מכירות במגוון שיטות ומתבסס על פלטפורמות שונות. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת, זה לא משנה אם אתה רוצה לבנות אתר בוורדפרס, Wix או כל פלטפורמה מקוונת אחרת. על מנת לבנות אתר מכירות, כדאי להבין כמה מושגים בסיסיים אותם נציג בפניכם.

מה זה דומיין?

דומיין הוא השם תחתיו יופיע האתר שלך באינטרנט. מומלץ לבחור בשם ייחודי שיתייחס לעסק בצורה כזו או אחרת. אתה יכול לבדוק במשך כמה שניות באינטרנט אם הדומיין שאתה רוצה כבר תפוס או זמין בחינם.

על מארח וירטואלי

כדי לעשות פתיחת חנות אינטרנטית, אתה לא רק צריך שם דומיין ופלטפורמה לבניית אתרים, אלא גם שירות אחסון אתרים. שירותי אחסון מתבססים לרוב על חבילות שונות, עליכם לבחור חבילה המתאימה לצרכי העסק שלכם מבחינת נפח האתר, מספר הדפים וכמות האנשים הצפויים לגלוש באינטרנט. דבר חשוב נוסף הוא בחירת אחסון על גבי שרתים אמינים המספקים מערכות גיבוי, כשל ושירות לקוחות זמין.

בניית אתר מכירות מבוסס SEO

פעם הם נהגו לבנות אתר מכירות לפני שהתחילו לחשוב על מבצעים ושיווק. כיום, מומלץ לקחת בחשבון את הקידום שלו באינטרנט ו-SEO (אופטימיזציה) בתהליך בניית אתר מכירות. המשמעות היא שאתר כזה יעבור אופטימיזציה של גוגל ויקבל חשיפה רבה בפרק זמן קצר יחסית.

מהירות טעינה ואבטחה

בעת בניית אתר מכירות, עליך להתייחס למהירות ורמת האבטחה של הגלישה באתר. הציבור של היום כל כך מתוחכם שגולשים רבים לא יבחרו לקנות בחנות ללא פרוטוקולי בטיחות חזקים. כמו כן, חשוב שהאתר יבנה כך שיספק גלישה חלקה וטעינה מהירה בכל מכשיר. אתרים שנטענים לאט (גם אם הם נראים מצוין) לא יצליחו. הם ננטשים במהירות בגלל חוסר הסבלנות של הגולשים.

ממשק איכותי

אחרון חביב (אבל לא פחות): ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה מיטבית. ממשק המשתמש או תפריט הניווט של חנות מכירות צריכים להיות איכותיים, נוחים ואטרקטיביים. כל עמוד באתר אמור להצליח בפני עצמו, אך יש לשים דגש מיוחד על העמוד המרכזי ושיפור תהליך הקנייה. תהליך רכישה איכותי, ידידותי ונוח ממקסם את המכירות.