בניית אתרים

איך מקדמים חנות וירטואלית

המכירות בחנויות מקוונות ובמסחר אלקטרוני ממשיכות לשבור שיאים. מכיוון שישנן חנויות מקוונות רבות, זו משימה לא פשוטה להתבלט מהמתחרים. כבר לא מספיק להשיק אתר איכותי ונאה. קידום נכון של חנויות מקוונות חשוב לא פחות. קידום באינטרנט מביא לעלייה מתמדת במספר משתמשי האינטרנט המגיעים לחנות. קידום האיכות נועד למשוך את משתמשי האינטרנט המתאימים לחנות נתונה בצורה מיוחדת. זה אומר שאנשים שצריכים כרגע או בעתיד הקרוב את המוצרים שמסופקים על ידי החנות המקוונת.

קידום חנות מקוונת והאם זה משתלם?

לפני שנתאר בקצרה את סוגי הקידום המקובלים והיעילים בחנות המקוונת, כדאי לדעת האם הוא משתלם. עם עסקים מקוונים, המטרה של קידום באינטרנט היא לייצר תנועה לאתר ומכירות. זוהי צורת הפרסום הפעילה ביותר אם היא מתבצעת בצורה נכונה. הצורה הנכונה של קידום חנות מקוונת מבוססת על מספר דברים:
1. היכרות עם הלקוחות – מאפיינים של קבוצת היעד הטבעית של החנות.
2. הכרת פלטפורמות פרסום מקוונות שונות – תמיכה של קידום חנות באינטרנט.
3. מבחן יעילות – שימוש בכלים אנליטיים וסטטיסטיים על מנת לשפר את טכניקת הקידום ולייעל את הקידום תוך בדיקה מתמדת של התוצאות.
4. עלות מול תועלת – קידום חנויות מקוונות, המתבצע ביעילות, יעלה פחות ממה שהוא מייצר לעסק. המשמעות היא שאתה מרוויח הכנסה גבוהה יותר על ידי השקעה בשיטת פרסום ושיווק זו. רווחיות החנות עולה, קהל הלקוחות והיקף העסקאות גדלים.

מהם סוגי הקידום באינטרנט לחנויות מקוונות?

ישנן טכניקות שונות לקידום חנויות מקוונות, אך בדרך כלל שני כיוונים אפשריים. כיוון אחד הוא קידום אורגני. הכיוון השני הוא קידום ממומן. שימו לב שניתן לשלב את שתי השיטות אם תרצו.
קידום אורגני מטרתו להציג את החנות באמצעות גוגל. ניצול הטכניקות של מקדמי אתרים, שפר את הדירוג שלך. המשמעות היא שברגע שמשתמש באינטרנט יחפש ביטוי או מילים רלוונטיות לעסק בגוגל, החנות תופיע במיקום גבוה – דירוג שמושך משתמשי אינטרנט רבים ללחוץ על הקישור ולקבל גישה לחנות. קידום ממומן נעשה באמצעות הצגת קישור לחברה בתוצאות החיפוש, אך ציון כי מדובר במודעה בתשלום.